Oferta konferencyjna

Biznes opłaca się w hotelu Olympic

  • wieloletnie doświadczenie
  • idealna lokalizacja (w sercu Puszczy Noteckiej)
  • atrakcyjne warunki współpracy

Doceniamy każdy biznes – mały i duży, znany i nieznany. Proponujemy Państwu ofertę konferencyjną dostosowaną do wymagań Państwa biznesu.

 

konferencje_1

SALE KONFERENCYJNE

Hotel Olympic posiada 4 sale szkoleniowe:

  • Sala Agora o powierzchni 60 m2, mieszcząca do 20 osób, idealna do szkoleń, kameralnych spotkań biznesowych, spotkań integracyjnych
  • Sala Arena o powierzchni 180 m2, mieszcząca do 130 osób, idealna do dużych szkoleń i konferencji, warsztatów, pokazów tematycznych, przedstawień
  • Sala Atena o powierzchni 100 m2, mieszcząca do 70 osób, idealna do szkoleń i konferencji, warsztatów, pokazów tematycznych
  • Sala Jupiter o powierzchni 70 m2, mieszcząca do 50 osób, idealna do szkoleń, warsztatów

 

COFFEE BREAK

Nawet najciekawsza konferencja potrzebuje czasem chwili wytchnienia. Serwis kawowy to idealny moment na doładowanie energii. Ceny serwisów kawowych od 15 zł netto.

 

pokoje_2

NOCLEG

Hotel Olympic dysponuje 32 pokojami do pojedynczego lub podwójnego wykorzystania z możliwością dostawek.

Ceny pokoi zaczynają się od 140 zł netto.

W cenę pokoju wliczone:

  • śniadanie w formie bufetu
  • odnowa biologiczna
  • siłownia Gym+.

 

restauracje_3

LUNCH

  • indywidualne menu
  • ceny od 35 zł netto

Przykładowe zestawy lunchowe:

  • francuska zupa cebulowa z tymiankiem
  • polędwiczki wieprzowe z serem mozzarella, puree z zielonego groszku
  • żurek z jajkiem po benedyktyńsku
  • dorsz panierowany w migdałach, puree z marchewki
  • krem brokułowy z groszkiem ptysiowym
  • chrupiący cordon blue z pieczonymi ziemniaczkami i blanszowanymi warzywami