Zajęcia fitness

MAMA plus  

Zajęcia fitness dla kobiet w ciąży, które pozwolą na utrzymanie prawidłowej formy, przygotowanie się do porodu oraz ułatwienie powrotu do sprawności po porodzie. Poprawa samopoczucia i wywołanie endorfin szczęścia przez relaks i ćwiczenia oddechowe to tylko niektóre z plusów jakie niesie za sobą uczestnictwo w zajęciach.

Trener: Marlena

CROSSFIT – nowość

Treningi oparte są na ćwiczeniach „wielostawowych” , które maja za zadanie poprawić kondycję i ogólną sprawność fizyczną. Ćwiczenia pomagają w utrzymaniu odpowiedniej postawy ciała . Trening jest dobry dla wszystkich bez względu na płeć, poziom czy trenowaną dyscyplinę .

Trener: Paweł

ZUMBA

Trening spalający mnóstwo kalorii, poprawiający sylwetkę i wyzwalający niezliczone ilości hormonów szczęścia. Idealne zbilansowane połączenie tańca i fitness.

Trener: Jakub

STRETCHING JOGA

Zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje się w nich elementy klasycznej jogi i pilatesu. Stretching świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów.

Trener: Jakub

STEP

Trening z użyciem platformy – stepu. Ćwiczenia, w trakcie których spalamy mnóstwo kalorii i tkanki tłuszczowej. Zajęcia poprawiają kondycję i mają wpływ na siłę mięśni nóg. Idealna dawka pozytywnej energii.

Zajęcia typu: Cardio

Trener: Marlena

TRENING OBWODOWY

Trening wpływający na skuteczne wymodelowanie sylwetki, zwiększenie wytrzymałości, wzmocnienie mięśni, ścięgien i stawów.

Zajęcia typu: Cardio

Trener: Marlena

MUAY THAI

Tajski sport walki. Ćwiczenia pozytywnie wpływają na układ odpornościowy, krwionośny i oddechowy. Dodatkowo redukują objawy stresu, kształtuje sylwetkę i zmniejsza ryzyko kontuzji. Trening MT nie buduje zbędnej masy mięśniowej.

Trener: Dawid